TREK PHOTO

Świat jest jak książka. Kto nie podróżuje, czyta tylko jedną stronę.
Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś, kiedyś, wreszcie, jakoś wszystkie się spełnią.

Góry Opawskie

W jeden z weekendów w drugiej połowie maja wybieramy się na wycieczkę w Góry Opawskie.

Rano ruszamy czerwonym szlakiem z Jarnołtówka w kierunku Biskupiej Kopy. Jest to jeden ze szczytów należących do Korony Gór Polski.Po drodze zbaczamy na chwilę do domu turysty pod Biskupią Kopą. Po zdobyciu szczytu i odwiedzeniu wieży widokowej, z której rozpościera się rozległa panorama schodzimy zielonym szlakiem do czeskiej miejscowości Zlate Hory.Następnie idziemy szosą w kierunku granicy - najpierw zielony szlak, a później niebieski. Potem szosą skręciliśmy w prawo i doszliśmy do Jarnołtówka. Minęliśmy niestety z rozpędu szlak czerwony, który skręcał wcześniej. W końcu do niego dotarliśmy, ale w późniejszym jego etapie.

Piękna pogoda, wiosenne widoki. Jednym słowem bardzo udana wycieczka.
Jeśli chcesz docenić moją pracę nad stroną możesz skorzystać z poniższego linka.
Postaw mi kawę na buycoffee.to