TREK PHOTO

Świat jest jak książka. Kto nie podróżuje, czyta tylko jedną stronę.
Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś, kiedyś, wreszcie, jakoś wszystkie się spełnią.

Wielkanoc w Pieninach

Wielkanoc 2018 spędzamy w Pieninach, a w drodze powrotnej postanawiamy trochę pozwiedzać Kraków.

Decyzja o świątecznym wyjeździe do Szlachtowej jest bardzo spontaniczna i zapada na tydzień przed Wielkanocą. W sobotę docieramy do Szczawnicy. Postanawiamy dotrzeć do Szlachtowej szlakiem od drogi Pienińskiej, potem schroniska Orlica i grzbietem aż do zejścia żółtym szlakiem do Szlachtowej. Po drodze zatrzymujemy się na obiad w schronisku Orlica.
Schronisko Orlica
Spojrzenie w kierunku Sokolicy
Idziemy cały czas niebieskim szlakiem. Krajobraz jest taki jak na początek wiosny.
Słabo widoczne Tatry, ale są.
Następnie schodzimy żółtym szlakiem do Szlachtowej. Miejscami jest sporo błota.
Następnego dnia wybieramy się szlakiem rowerowym na Wysoki Wierch, by ponownie zejść do Szlachtowej żółtym. Niestety tego dnia padał cały czas na początku deszcze, a potem śnieg. Nie wyjmowałam nawet aparatu, więc nie było żadnych zdjęć. W wyższych partiach podejścia było praktycznie "mleko".

Kolejny dzień to już powrót do domu. Po dotarciu do Krakowa mając dużo czasu do odjazdu pociągu postanawiam pozwiedzać trochę Kraków.
Jeśli chcesz docenić moją pracę nad stroną możesz skorzystać z poniższego linka.
Postaw mi kawę na buycoffee.to