TREK PHOTO

Świat jest jak książka. Kto nie podróżuje, czyta tylko jedną stronę.
Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś, kiedyś, wreszcie, jakoś wszystkie się spełnią.

Zobacz podział na pasma górskie
Na Kowadło z Bielic

Opis szlaku na Kowadło w Górach Złotych.

Bielice - Bielice, leśniczówka ( szlak niebieski, żółty) - Kowadło ( szlak zielony) - 2,5km, ~1h

Trasę rozpoczynamy w malutkiej wsi Bielice położonej w urokliwej dolinie Białej Lądeckiej. Dolina ta rozdziela pasma górskie gór Złotych i Bialskich i stanowi idealny punkt wypadowy w te góry. Najpierw idziemy asfaltem do leśniczówki. Kawałek dalej jest skrzyżowanie szlaków. Skręcamy w lewo za znakami zielonymi.Szlak prowadzi najpierw drogą szutrową łagodnie pod górę, aż odbija w prawo, wgłąb lasu.Podchodzimy już bardziej stromo lasem. Następnie dochodzi z lewej szlak żółty, z którym skręcamy w lewo i praktycznie płaskim grzbietem docieramy na szczyt Kowadła (989 m n.p.m.) należący do Korony Gór Polski.
Jeśli chcesz docenić moją pracę nad stroną możesz skorzystać z poniższego linka.
Postaw mi kawę na buycoffee.to